szukaj

Warsztaty o Zdrowiu

Chudnij zdrowo | Wylecz insulinooporność i cukrzycę typu 2 | Bezpiecznie odstaw leki

Rozpoczynając misję #zdroweNIEjedzenie nie spodziewaliśmy się, że ten styl życia tak szybko stanie się popularny i będzie stosowany przez dziesiątki tysięcy osób. No bo zdajemy sobie sprawę, że nie jest łatwo zaufać komuś kto powtarza, że aby zdrowo schudnąć, wyleczyć insulinooporność i cukrzycę typu 2, trzeba unikać śniadań jak ognia, jeść tłusto i, że liczenie kalorii jest najbardziej krzywdzącą ideologią jaką wymyślono nieudolnie próbując poprawić stan zdrowia społeczeństwa.

I mimo, że wiedza którą przekazujemy Wam jako lekarze jest oparta na mocnych i bezdyskusyjnych dowodach naukowych a przede wszystkim działa w praktyce i autentycznie zmienia Wasze życia, to jednak zawsze trudno nam jako ludziom wyrwać się ze schematu wmawianego nam od dziesiątek lat typu: cukier krzepi, śniadanie jest najważniejszym posiłkiem dnia, tłuszcze zwierzęce zatykają tętnice, i że trzeba spożywać 5-6 posiłków w ciągu dnia po to żeby schudnąć.

Pora raz na zawsze skończyć z tymi przekonaniami a te dwudniowe warsztaty są doskonałą okazją do tego ale przede wszystkim to dwa dni, podczas których przekażemy Tobie wiedzę i umiejętności praktyczne po to aby zdrowo schudnąć, wyleczyć insulinooporność, cukrzycę typu 2 i bezpiecznie odstawić leki. Zapraszamy Ciebie do udziału.

Bracia Rodzeń

DLA KOGO?

  • dla każdego z rozpoznaną insulinoopornością i stanem przedcukrzycowym
  • dla każdego z podejrzeniem insulinooporności
  • dla osób, które chcą zdrowo schudnąć, a próbowały już wielokrotnie różnych metod, bez długoterminowych efektów
  • dla osób z cukrzycą typu 2 zwłaszcza leczonymi lekami i insuliną
  • dla każdego zainteresowanego stylem życia keto, postem przerywanym i głodówkami

ZMIENIAMY ŻYCIE

Spadek kilogramów to był efekt uboczny mojego życia. Przypadkiem trafiłam na Braci Rodzeń i po wielu porażkach przystąpiłam do programu. W 4 miesiące schudłam 20 kg bez wysiłku i wyrzeczeń.

Ania

Stosuję się do zaleceń i już 40 kg w dół od czerwca(4 miesiące). Glukoza na czczo 75 z 99 a insulina z 19 na 5. 💪💪 Do celu jeszcze 10 kg. Dzięki, że jesteście.

Agnieszka

Zmiana życia zajęła mi około 3 lata. Cieszę się, że na swojej drodze spotkałem Fryderyka Karzełka i Braci Rodzeń, którzy pomogli w kwestii mentalnej i prawidłowego odżywiania. Schudłem 40 kg i utrzymuję wagę.

Irek

JESTEŚ INSPIRACJĄ

Klasyczne leczenie oparte jest na stosowaniu tabletek, które nie leczą choroby tylko łagodzą objawy, powodując przy tym liczne, często poważne skutki uboczne. Nauczymy Ciebie jak zastosować skuteczne, zgodne z aktualną wiedzą narzędzia aby zdrowo schudnąć, wyleczyć insulinooporność i cukrzycę typu 2 i bezpiecznie odstawić leki.
Insulinooporność, cukrzyca typu 2 to choroby, które niestety są leczone w niewłaściwy sposób, według przestarzałych, nieaktualnych zaleceń. U wielu z Was odpowiednie przygotowanie, uzupełnienie witamin i minerałów oraz “poukładanie” swojego życia, wyeliminowanie stresu daje bardzo szybkie efekty, które pozostaną na całe życie. Powiemy jak to zrobić.
Standardowe zalecenia dietetyczne i lecznicze powodują zwiększenie poziomu insuliny przez częste posiłki, bogate w węglowodany. Narzędzia, których uczymy skutecznie obniżają insulinę, regenerują receptory insulinowe i stajesz się maszyną do spalania tłuszczu. Nauczymy Ciebie jak to osiągnąć.
Metody, które promujemy mają znaczną przewagę nad klasycznym, szkodliwym podejściem do leczenia insulinooporności. Przestajesz czuć głód, nie wydajesz pieniędzy na nieskuteczne diety pudełkowe, ćwiczysz dla przyjemności 2 x w tygodniu.

PROGRAM

Dwudniowe warsztaty, składać się będą z części teoretycznych ale główny nacisk kładziemy na praktykę i wdrożenie wiedzy zdobytej do Twojego życia.

Celem warsztatów jest przekazanie praktycznych wskazówek i doświadczenia klinicznego, dzięki którym zdrowo schudniesz, wyleczysz insulinooporność i cukrzycę typu 2 a jeżeli stosujesz leki, powiemy Tobie jak i kiedy bezpiecznie je odstawić.

Bardzo ważnym elementem warsztatów, będzie praktyczne studium przypadków. Poznasz prawdziwe historie naszych pacjentów i zobaczysz jak wycofali u siebie choroby.

Pokażemy w praktyce jak działa CGM – system do ciągłego monitorowania poziomu glukozy i powiemy Ci w jaki sposób możesz wykorzystać to narzędzie aby zdrowo schudnąć, wycofać insulinooporność i cukrzycę typu 2.

Nauczymy Ciebie jak ćwiczyć 2 razy w tygodniu z bardzo dobrym efektem metabolicznym.

W trakcie osobnego panelu poświęconego odżywianiu i produktach spożywczych, nauczymy Cię jak skomponować pełnowartościowy posiłek i na co zwracać uwagę aby dostarczyć właściwą ilość witamin i minerałów.

Przeprowadzimy Cię przez proces bezpiecznego odstawiania leków. Otrzymasz od nasz pełną informację oraz wskazówki dla Twojego lekarza.

Każdy z uczestników otrzyma opracowany przez nas PROGRAM LECZENIA INSULINOOPORNOŚCI, CUKRZYCY TYPU 2 i ZDROWEGO ODCHUDZANIA. Dodatkowo każdy uczestnik warsztatów otrzyma w cenie naszą OPIEKĘ i dostęp do nowo stworzonej grupy na Facebooku ( tylko dla uczestników warsztatów) gdzie będziemy spotykać się raz w tygodniu po to aby odpowiadać na Wasze pytania i nadzorować postęp.

Poniżej tylko niektóre z tematów, które poruszymy w części teoretycznej:

  • Nieznane przyczyny epidemii otyłości, insulinooporności, cukrzycy typu 2 i powikłań (zawały, udary, choroby nowotworowe, choroby autoimmunologiczne)
  • Mechanizmy powstawania insulinooporność, cukrzycy typu 2 oraz otyłośći – aktualna wiedza
  • Rola walki ze stresem w wycofywaniu otyłości, insulinoopornośći i cukrzycy typu 2
  • Jak praktycznie wdrożyć styl życia LCHF i KETO?
  • Głodówki jako skuteczne narzędzie zdrowego chudnięcia, leczenia insulinoopornośći i cukrzycy typu 2
  • Praktyczne wskazówki dotyczące suplementacji

WARSZTATY OPARTE NA NAUCE

Dlaczego liczenie kalorii i deficyt kaloryczny nie działa?!? Powiemy dlaczego i damy skuteczne zalecenia

Licz kalorie, jedz często ale mniejsze posiłki, nie unikaj weglowodanów. To podstawowe zalecenia, które dostaniesz i dostawali wszyscy w ciągu ostatnich 50 lat. I to była całkowita katastrofa. Ta rada opiera się na fałszywym zrozumieniu tego, co powoduje przyrost masy ciała. Całkowicie ignoruje najnowsze osiągnięcia nauki !!!

Dlaczego nikt nigdy nie zadał sobie pytania „Co powoduje otyłość?”, jak powstaje insulinooporność i cukrzyca typy 2.  Wierzymy, że już znamy pełną odpowiedź. Wydaje się to takie oczywiste, prawda? Uważamy, że nadmierne spożycie kalorii powoduje otyłość. Uważamy, że jest to nierównowaga kaloryczna. Zbyt wiele „kalorii w” w porównaniu do zbyt mało „kalorii na zewnątrz” prowadzi do przyrostu masy ciała. Jesteśmy błędnie uczeni o tym, że za choroby takie jak cukrzyca typu 2, zawały i udary odpowiedzialne są geny.
Ta szkodliwa ideologia liczenia kalorii całkowicie ignoruje wiele nakładających się systemów hormonalnych, które sygnalizują głód i sytość. To dalej zakłada, że ​​podstawowy metabolizm pozostaje stabilny i niezmienny. Bzdura totalna!!!

Przez ostatnie 50 lat grzecznie trzymaliśmy się zaleceń „Redukcja kalorii jako podstawowa”. Tłuszcz w diecie, będący bogaty w kalorie, został ograniczony. Stworzyliśmy przewodniki po żywności, piramidy żywieniowe i talerze z jedzeniem, aby indoktrynować dzieci w tej nowej, niskokalorycznej ideologii. „Ogranicz kalorie”. „Jedz mniej, ruszaj się więcej!” wszyscy bez zastanowienia powtarzali. A kiedy już nie masz siły i pieniędzy dostosować się do zaleceń, to bądź pewna, że winą zostaniesz obarczona Ty!!!

Nie daj sobie wmówić, że to Twoja wina, to hormony kontrolują głód, informując nasz organizm, kiedy jeść, a kiedy przestać. Grelina jest silnym hormonem powodującym głód, a cholecystikinina i peptyd YY to hormonalne sygnały sytości, które mówią nam, że jesteśmy najedzeni i powinniśmy przestać jeść.

To jest gra zatytułowana „Obwiniaj ofiarę”. To przenosi winę z osoby udzielającej porad (rada jest zła) na osobę ją przyjmującą (rada jest dobra, ale ty jej nie przestrzegasz). Czy cała epidemia otyłości była po prostu nagłym, równoczesnym, skoordynowanym, ogólnoświatowym brakiem siły woli? 

Inicjatywa na rzecz zdrowia kobiet była najbardziej ambitnym i ważnym badaniem dotyczącym utraty wagi, jakie kiedykolwiek przeprowadzono. W tym ogromnym, randomizowanym badaniu z udziałem prawie 50 000 kobiet oceniono to niskotłuszczowe i niskokaloryczne podejście do utraty wagi.

Ale kiedy ostateczne wyniki zostały podliczone w 2006 roku, było tylko miażdżące rozczarowanie. Pomimo dobrej zgodności, ponad 7 lat liczenia kalorii praktycznie nie doprowadziło do utraty wagi. Ani jednego funta. To badanie było oszałamiającą i surową naganą dla kalorycznej teorii otyłości. Zmniejszenie kalorii nie doprowadziło do utraty wagi.

Więc teraz były dwie możliwości. Po pierwsze, moglibyśmy uszanować drogie, z trudem zdobyte dowody naukowe, aby opracować najbardziej solidną i poprawną teorię otyłości. Albo moglibyśmy po prostu zachować wszystkie nasze wygodne, z góry przyjęte założenia i zignorować naukę. Drugi wybór wymagał znacznie mniej pracy i znacznie mniejszej wyobraźni. Tak więc to przełomowe badanie zostało w dużej mierze zignorowane i przeniesione do śmietników historii żywienia. 

Duże światowe badania potwierdziły tylko to oszałamiające fiasko. Szacuje się, że konwencjonalne dietetyczne leczenie otyłości przynosi 99,4% niepowodzeń. W przypadku chorobliwej otyłości odsetek niepowodzeń wynosi 99,9%. 

Metoda liczenia kalorii powoduje zwolnienie metabolizmu i zwiększenie uczucia głodu. Nauczymy Ciebie narzędzi, które łatwo wykorzystać i utrzymać całe życie

Hormony kontrolują głód, informując nasz organizm, kiedy jeść, a kiedy przestać. Grelina jest silnym hormonem powodującym głód, a cholecystikinina i peptyd YY to hormonalne sygnały sytości, które mówią nam, że jesteśmy najedzeni i powinniśmy przestać jeść.

Badania pokazują, że utrata masy ciała prowadzi do trwałego wzrostu poziomu greliny, co prowadzi do zwiększonego głodu nawet 1 rok po utracie wagi. To nie była po prostu utrata siły woli, ci pacjenci byli faktycznie fizycznie bardziej głodni.

Hormony regulują również naszą podstawową przemianę materii, podstawowy poziom energii potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Jest to energia wykorzystywana do wytwarzania ciepła ciała, do zasilania naszych mięśni serca, płuc, wątroby, nerek itp. Niski poziom spożycia kalorii zmniejsza podstawową przemianę materii nawet o 40%, starając się oszczędzać energię. 

Otyłość i choroby metaboliczne są zaburzeniem równowagi hormonalnej, a nie kalorycznej KROPKA !!!

Śniadanie to najmniej potrzebny posiłek dnia w drodze do zdrowia metabolicznego. Damy praktyczne wskazówki jak zdrowo unikać śniadań.

“Pod żadnym pozorem nie wychodź z domu bez śniadania”. „Śniadanie to najważniejszy posiłek dnia”. “Śniadanie daje Ci energię na resztę dnia”. “Jeżeli masz cukrzycę lub Insulinooporność, to nie masz prawa wyjść z domu bez śniadania”. Te popularne stwierdzenia dotyczące śniadań, powtarzane są w kółko na całym świecie nam, naszym dzieciom przez dietetyków, lekarzy, rodziców i dziadków.

To zdania, które nie są uzasadnione żadną wiedzą medyczną i nowoczesną nauką, wręcz przeciwnie, nowoczesna nauka dopuszcza jedno zdanie dotyczące śniadania, a mianowicie: „Śniadanie to najmniej potrzebne i najbardziej szkodliwe danie w ciągu dnia”. Jeżeli zależy Tobie na zdrowiu, unikaj śniadania jak ognia, wiecie już przecież, że nie powinniśmy się obrażać na świat, w którym żyjemy, taki on jest, z jednej strony niesamowity, pełen możliwości, a z drugiej strony pełen sprzeczności, manipulacji i ogromnych pieniędzy, dlatego nie obrażajmy się na ten niesamowity świat, który każe nam jeść śniadania.

Najlepiej jakbyśmy jedli płatki śniadaniowe pod różną postacią od doktora cornflakes, nie mieli pretensji do olbrzymich korporacji i firm, które przede wszystkim nastawione są na zysk i nie obchodzi ich nasze zdrowie. Nie możemy obrażać się na cały świat i system z tego powodu, że nie nadąża za nowoczesną nauką i wiedzą.

Takie postępowanie jest niezgodne z nowoczesną wiedzą, fizjologią. Patofizjologia powstawania chorób metabolicznych jest tu oczywista i znana.

Pora zatem skończyć z przestarzałym paradygmatem, zacząć w końcu dbać o zdrowie i leczyć choroby metaboliczne zgodnie z najnowszymi osiągnięciami medycyny i nowymi badaniami naukowymi. Aha i Uwaga, jeżeli masz insulinooporność, nadwagę, otyłość lub chorujesz na cukrzycę i inne choroby metaboliczne, a Twój lekarz, dietetyk lub trener każą Tobie jeść jak tylko się obudzisz, a najlepiej 5 posiłków w ciągu dnia, to bez żadnych wyrzutów sumienia wychodź z gabinetu i ratuj swoje zdrowie!!!

Insulinooporność – dlaczego trzeba to wyleczyć za wszelką cenę ? Otrzymasz program skutecznego leczenia insulinooporności

Insulinooporność jest bardzo częstym stanem, który często towarzyszy otyłości lub rozpoznaniu stanu przedcukrzycowego, cukrzycy typu 2, zespołu policystycznych jajników (PCOS), chorób układu krążenia i innych schorzeń metabolicznych, takich jak nadciśnienie i niealkoholowe stłuszczenie wątroby. Insulinooporność wiąże się ze zwiększonym ryzykiem niektórych nowotworów, choroby Alzheimera, zaburzeń psychicznych i innych chorób przewlekłych. Czy potrzebujesz więcej argumentów, żeby zacząć leczyć insulonooporność we właściwy sposób?

Insulinooporność to stan, który wyprzedza cukrzycę typu 2 o co najmniej 10 lat

Cukrzyca nie jest chorobą genetyczną, postępującą i nieuleczalną !!! Otrzymasz program leczenia cukrzycy typu dwa i protokół bezpiecznego odstawiania leków

Ta seria przypadków dokumentuje trzech pacjentów skierowanych do kliniki Intensive Dietary Management w Toronto w Kanadzie z powodu cukrzycy insulinozależnej typu 2. Wykazuje skuteczność postu terapeutycznego w odwracaniu insulinooporności, co skutkuje zaprzestaniem insulinoterapii przy zachowaniu kontroli poziomu cukru we krwi. Ponadto pacjenci ci byli również w stanie stracić znaczną ilość masy ciała, zmniejszyć obwód talii, a także obniżyć poziom hemoglobiny glikowanej oraz odstawić wszystkie leki.

W naszym badaniu wszyscy trzej pacjenci wyeliminowali potrzebę stosowania insuliny. Wszystkim trzem pacjentom udało się osiągnąć sukces w ciągu miesiąca, a jednemu w zaledwie 5 dni.

DO ZOBACZENIA NA WARSZTATACH 🙂

Bracia Rodzeń – Lekarze dla przedszkolaków

#zdroweNIEjedzenie to potężne narzędzie w leczeniu chorób metabolicznych( insulinooporność, cukrzyca T2, otyłość, stłuszczenie wątroby i wiele innych). Nauczymy Ciebie jak je stosować i zdrowo żyć.

Bracia Rodzeń

Śledź nas

Nasze media społecznościowe są super